Gestions amb Serveis Socials
POBRESA ENERGÈTICA
Donat que a vostè se li ha iniciat un procediment administratiu per tal d’evitar un possible tall de subministrament (llum, aigua o gas) seguint la Llei 24/2015, del 29 de juliol, de mesures urgents per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica:
Si vol tramitar la sol·licitud per ser valorada la seva situació de vulnerabilitat, per tal d'evitar un possible tall de subministrament (segueixi els passos 1-2-3-4).
1.- La persona interessada haurà de fer una Instància Genèrica (clica aquí per fer la instància) i marcar l’autorització de comunicació via telemàtica i per sms i signar-la.
2.- Un cop dins de la instància genèrica caldrà omplir totes les dades (nom, cognoms, NIF/NIE, adreça domicili del empadronament, adreça electrònica i telèfon de contacte), i sol·licitar als Serveis Socials del municipi la valoració de vulnerabilitat per tal d’evitar el tall del subministrament llum, aigua o gas amb la companyia. Cal adjuntar la següent documentació a la instància:
- Full d'autorització per consultar dades AEAT signat per tots els majors de 16 anys que resideixen al domicili.
- Còpia del NIF/NIE dels majors de 16 anys del nucli familiar.
- Carta rebuda d'avís de tall o factura amb el deute detallat.
3.- Signar-la amb idcat i prémer 'enviar'.
4.- La persona rebrà un justificant indicant que la instància s’ha enviat correctament.
5.- En breu, els Serveis Socials es posaran en contacte per atendre la seva petició.
Per a qualsevol aclariment o informació, poden contactar amb nosaltres trucant al 977 244 506 o a l’adreça electrònica exclusioresidencial@tarragones.cat
ALTRES GESTIONS
Si vostè necessita comunicar-se amb Serveis Socials per sol.licitar algun tràmit, ho pot fer telemàticament utilitzant la Instància Genèrica (pot clicar aquí per fer la instància).
Per a qualsevol aclariment o informació, pot contactar amb nosaltres trucant al 977 244 506 o a l’adreça electrònica atencioprimaria@tarragones.cat