Gestió espais joves
Aquesta guia s’ha elaborat conjuntament amb la Coordinació Territorial de Joventut de Tarragona, amb l’objectiu que sigui una eina útil per a tots aquells regidors, tècnics i/o persones joves que algun dia es plantegin com hauria de ser la posada en marxa d’un local per al jovent...
En ella hi podreu trobar els següents apartats:
- 1. Presentació: La importància de tenir un local propi
- 2. Què és un local jove?
2.1. Definició i objectius d’intervenció
2.2. Tipologies i funcions
- 3. Què hem de saber abans d’obrir un local jove? El projecte d’usos i serveis
3.1. La vinculació amb el Pla Local de Joventut
3.2. Descripció del local
3.3. Pla de finançament
3.4. Personal professional
3.5. Horaris
3.6. Reglament
3.7. Programació i avaluació
- 4. Com el podem gestionar?
4.1. Gestió municipal directa
4.2. Gestió externalitzada
4.3. Cogestió
4.4. Autogestió juvenil
- 5. Mapa d’experiències
5.1. Mapa del Camp de Tarragona
5.2. Experiències del Tarragonès
- 6. Annexos
6.1. Model de bases per a la gestió externalitzada d’un equipament juvenil i d’un servei d’informació
6.2. Model de plec de condicions tècniques per a la gestió externalitzada d’un espai jove
6.3. Model de conveni per a la cogestió d’un espai jove
6.4. Model de formulari per ala cessió d’un espai dins un equipament jove
Si sou un Ajuntament, associació, entitat o grup de juvenil i esteu interessats en obtenir-la no dubteu a demanar-nos-la mitjançant un correu electrònic a joventut@tarragones.org, indicant la vostra adreça perquè us en poguem fer la tramesa.