CONVENI ENTRE CONSELL COMARCAL I LLAR NATALIS PER PROTEGIR MARES SENSE RECURSOS
Des del Consell Comarcal del Tarragonès s’ha formalitzat un conveni amb Llar Natalis per tal de donar cobertura a joves embarassades en risc d’exclusió social. Aquest conveni ha estat signat per Daniel Cid, President del Consell Comarcal i l’arquebisbe de Tarragona, Dr. Jaume Pujol i Balcells.
Llar Natalis és un projecte impulsat per la Delegació Diocesana de Pastoral Familiar de l’Arquebisbat de Tarragona i la Fundació Obra Pía Montserrat.
Aquest servei atén a joves embarassades o lactants que es troben mancades de suport i recursos, i ofereix una atenció integral. En l’actualitat, al territori, només es disposa d’aquest recurs que doni resposta a aquesta problemàtica. És per aquest motiu, que el conveni permetrà que les dones ateses als Serveis Socials del Consell Comarcal del Tarragonès puguin ser derivades a Llar Natalis i ser ateses en un entorn adequat a les seves necessitats.



