L’HEXAGON D’ART JOVE CONTINUA LA RUTA: GONÇAL MENA ARA A LA CONCA DE BARBERÀ
Tarragona, 14 de juliol de 2026 - El Museu Comarcal de la Conca de Barberà acull des de dilluns 13 de juliol l’exposició fotogràfica del tarragoní Gonçal Mena López, un jove de 21 anys apassionat per la fotografia i la natura, una combinació que es reflecteix a la seva obra. La mostra, titulada “El món que ens envolta” es podrà visitar fins al 2 d’agost de 2026 a una de les sales del museu, que es troba al carrer de Josa, 6 de Montblanc.
Estudiant de biologia i fotografia l’artista presenta una col·lecció d’imatges que neix de la seva fascinació pels paisatges naturals i la biodiversitat. Les fotografies recullen escenes captades en diferents indrets: Filipines, Noruega o el Parc Samà, i conviden l’espectador a descobrir des de grans paisatges de muntanya fins a detalls amagats sota el mar.
L’exposició arriba a la Conca de Barberà gràcies al projecte Hexàgon d’Art Jove, un projecte que comparteixen les 5 comarques del camp de Tarragona, amb el suport de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. Aquest projecte permet donar visibilitat a artistes emergents als qui permet moure la seva obra per diferents espais i donar-se així a conèixer, alhora que dona contingut a espais municipals.
A l’acte de presentació es va comptar amb l’assistència de la Consellera de Joventut de la Conca de Barberà, Núria Forn; el Coordinador Territorial de Joventut a Tarragona, Manuel Pozo; i les tècniques comarcals d’ambdues comarques.
Les persones joves interessades a exposar treballs de fotografia, pintura, il·lustració, escultura o altres disciplines artístiques poden informar-se sobre el projecte Hexàgon d’Art Jove i les opcions de participació a la nostra web o a instagram @joventut_tarragones.



