VISITA AL CENTRE DE DIA DE RODA DE BERÀ
El president del Consell Comarcal del Tarragonès, Daniel Cid, va acceptar la invitació de la gerent, Jerusalem Torra, del Centre de Dia per a la Gent Gran “Marinada”, de Roda de Berà, per visitar-los i conèixer el funcionament i les activitats que s’hi desenvolupen.
El Centre de Dia “Marinada” compta amb 20 places, de les quals 8 són de persones d’altres municipis; Altafulla, les Peces, Torredembarra, la Pobla de Montornès, el Vendrell i Bonastre, que diàriament es traslladen a Roda de Berà per desenvolupar les seves activitats al centre.
D’aquestes persones, les que procedeixen dels municipis del Tarragonès, a través dels Serveis Socials del Consell, estan acollides a un ajut que els subvenciona una part del desplaçament.



